Šiuo metu efektyviausias pardavimų metodas yra sukurti “Vertės pasiūlymą” klientams ir skirti pakankamai resursų pardavimų didinimui.
Pardavimai
Pardavimo koncepcijos pagrindinė mintis yra ta, kad konkurentus galima pralenkti sugebėjimu parduoti prekes. Pirmas žingsnis tobulinat pardavimo įgūdžius – tai vartotojo identifikavimas. Taip pat, svarbu pardavimo pokalbius planuoti. Žemiau esančiame paveiksle pateikiame Paul Burns pardavimo potencialo matricą, kuri padeda efektyviau susiplanuoti pardavimams skirtą laiką.
Daugiausia laiko turi būti skiriama draugiškiems pirkėjams, kurių verslo potencialas yra aukštas. Pardavėjai linkę bendrauti su draugiškais klientais, nepriklausomai nuo jų verslo potencialo. Tačiau šis laikas turi būti taupomas ir ne tokiems draugiškiems, tačiau aukštą verslo potencialą turintiems klientams – t.y. reikia nepamiršti skirti pakankamai laiko stengiantis užsitarnauti ne tokių draugiškų, tačiau didelį potencialą turinčius klientų pasitikėjimą.
Vertės pasiūlymas
Vartotojas renkasi tą produktą, kuris, jo nuomone, teikia daugiausiai vertės. Vertės pasiūlymas – tai skirtingų naudos pasiūlymų rinkinys, kuriuos kompanija žada suteikti. Vartotojo suvokiama vertė – tai skirtumas tarp produkto naudos įvertinimo ateityje ir visų sąnaudų, kuriuos vartotojas patirs siekdamas pasinaudoti jūsų ar alternatyviu pasiūlymu (paveikslas apačioje). Gamintojas gali padidinti vartotojo suvokiamą vertę didindamas ekonominę, funkcinę, emocinę naudą ir/ar mažindamas sąnaudas.