Reklamos tikslai, nors ir panašūs, bet siauresni nei viešųjų ryšių. Reklama siekia paveikti tikslinę vartotojų grupę ir skatina pirkimą. Reklamai svarbesnė materialinė nauda, todėl siekiama didinti pelną čia ir dabar, įvesti į vartotojo sąmonę naują prekę, įsitvirtinti rinkoje.
Ryšiams su visuomene (RsV) vartotojai ir pirkėjai yra tik viena iš daugelio tikslinių grupių, nes RsV tikslas platesnis – tai ne tik pelnas čia ir dabar, bet ir reputacija, abipusis ryšys ir geri santykiai, siekiant ilgalaikių kompanijos tikslų.
Sunku ar net neįmanoma atsakyti į klausimą kas efektyviau ar reklama ar ryšiai su visuomene. Reklamos ir ryšių su visuomene efektyvumas priklauso nuo konkrečios situacijos. Galima atsakyti taip: yra situacijų, kai reikalinga reklama, tačiau ryšiai su visuomene reikalingi kasdien, nes tai yra planingas, nuolatinis procesas, vykdomas norint sukurti ir palaikyti gerą vardą bei komunikuoti su tikslinėmis grupėmis.
Dažnai ryšių su visuomene ir reklamos priemonės vykdomos kartu, siekiant informuoti kuo daugiau vartotojų apie naują prekę ar nuolaidas. Ir tai yra labai efektyvu, kadangi RsV strategijos padeda sukurti reklamai palankią auditoriją.
Šaltinis ADVERUM