Dvi jaunos verslininkės Agnė ir Žydronė po ilgų vargų galų gale įregistravo įmonę ir yra pasirengusios pradėti savo veiklą. Tačiau suprato, kad neturi nei lėšų, nei supratimo, kaip save ir savo gaminius pareklamuoti, nuo ko ir kaip pradėti?

KlausimaiCategory: Verslo kūrimasDvi jaunos verslininkės Agnė ir Žydronė po ilgų vargų galų gale įregistravo įmonę ir yra pasirengusios pradėti savo veiklą. Tačiau suprato, kad neturi nei lėšų, nei supratimo, kaip save ir savo gaminius pareklamuoti, nuo ko ir kaip pradėti?
Dovile Staff asked 9 metai ago

Į jaunųjų verslininkių  klausimus atsako komunikacijos konsultantė Dalia Kutraitė:

Gal…reiktų… geriausiai pradėti  nuo…   pradžios?

Taip taip, dabar pat prašau plačiai nusišypsoti ir paminėti savo verslo pradžią! Sugalvokite  kokį nors smagų ritualą, simbolį, dienoraštį su smagiais piešinukais ar ketureilė, kuris kasmet Jums primins šią svarbią datą. Taip ir pradėsite kurti savo įmonės (kokia maža ji bebūtų !) stilių,  atmosferą ir … jausmą. Kaip sako, legendiniai pardavimų GURU,  ką bepardavinėtumėte, elkitės taip tarsi dalintumėte žmonėms  viltį ir svajones, nes mūsų viso ko perpildytame pasaulyje žmogus perka ne dėl to, kad jam to būtinai reikia, o todėl, kad jam to norisi. Pirkti skatina emocijos, o ne išmintingas požiūris. Anaiptol! Akivaizdu, kad ramiai pagalvoję ir pasiskaičiavę pirktume gerokai rečiau ir mažiau.

 

Be to į šią Viso Ko Pradžios šventę vertėtų įtraukti  gimines ir artimuosius, bičiulius ir kaimynus, o ypač tuos, kurie moka džiaugtis, stebėtis, gero linkėti ir kitiems apie tai, ką matę regėję papasakoti. Nors  šiame  21-ajame amžiuje konkurencija  ir kova už dėmesį atrodo lyg fronto linija, kur spjaudomasi ugnimi, tačiau komunikacijoje  ir rinkodaroje grįžta  ir viduramžių įpročiai. Kaip ir tada  efektyviausias informacijos perdavimo būdas iš ausies  į ausį, žmogaus žmogui.

 

Kalbant terminais – tiesioginė komunikacija.  O ypač tada, kai informaciją apie jus platinate ne pačios, o tokie nepriklausomi ruporai. Tie, kuriuos pakviesite į atidarymo šventę ir žaismingai jiems pristatysite savo verslo planą, oj ne, ne, t.y. savo verslo jausmą, persismelks tuo jausmu lyg kokiu kvapu ir paskleis jį  plačiai.  Tada jus susiras pirmieji klientai ir pabirs pirmieji, bet labai įkvepiantys  būsimos sėkmės pyrago trupinukai.

 

Lygiai toks pat  viduramžiškas iš ausies į ausį bendravimas vyksta ir internetinėje  erdvėje. Taigi ir ten skleiskite savo verslo jausmą. Sukurkite ne tik internetinę svetainė, bet ir facebook paskyrą, nepalikite jos nuobodžiai merdėti, bet nuolat joje bendraukite, siųskite žinutes apie save, savo paslaugas, dalinkitės mintimis ir pergyvenimais.  Pamažu   jausmingai ir žaismingai megzkite  pažintis ir kituose  socialiniuose  tinkluose instagram, pinterest ir kitur.  Svarbiausia, kad jus pastebėtų visažinė tetulė Google!

Išmanūs nekilnojamojo turto agentai norėdami sėkmingai r greičiau parduoti namą, pasistengdavo, kad šis kvepėtų šviežia duona ar vaniliniais namie keptais pyragėliais… Sako, suveikdavo.

Taigi, mielosios, pirmyn su jausmu į konkurencijos džiungles.

Kitą kartą paplepėsime apie tuos, kurie mums svarbiausi (deja, ne apie  mylimuosius, bet klientus ir partnerius, – juos  irgi reikia mylėti!) O kaip juos atpažinti?