Tikslinės rinkos arba auditorijos nustatymas labai svarbus verslo sėkmei. Savo klientą reikia pažinti kaip gerą bičiulį – tik tokiu atveju galėsite jam pasiūlyti tikrai reikalingas paslaugas ar prekes. Jei jūsų verslas skirtas verslo subjektams, galima atlikti reprezentatyvią įmonių apklausą telefonu. Optimalu apklausti apie 400 įmonių, tačiau galima ir mažiau. Rekomenduojama apklausti bent 200 įmonių ir surinktus duomenis apibendrinti bei išanalizuoti. Analizuojant surinktus duomenis svarbu segmentuoti klientus pagal įmonės dydį, veiklą, paslaugų poreikį. Segmentacija padės apibrėžti tikslinę rinką, klientus, į kuriuos orientuositės savo paslaugomis.
Taip pat svarbu susirinkti informaciją, kiek panašių įmonių jau veikia Lietuvoje, kokias paslaugas teikia, kas yra jų pagridiniai klientai, kokia įmonių apyvarta (šie duomenys prieinami Registrų centre už nedidelius pinigus).