Labai paprastai – identifikuokite konkurento naudojamus komunikacijos kanalus – internetas, spauda, radijas, televizija, lauko reklama. Kai turėsite naudojamų kanalų sąrašą – pradėkite nuo internetinio puslapio analizės – ten galėsite rasti pagrindines komunikacijos kampanijas. Susirašykite jas ir pagalvokite kokie yra jų pliusai ir minusai. Kitus kanalus analizuoti gali būti šiek tiek sudėtingiau – stebėkite viešąją erdvę ir pamatę konkurento reklamą ją nufotografuokite arba įsirašykite. Vėliau peržiūrėkite įrašus ir pagalvokite apie jų stipriąsias ir silpnąsias savybes. Išsiaiškinkite ar jūsų konkurentai dirba su reklamos agentūra.
Turėdami konkurento komunikacijos įvertinimą stenkitės nekartoti jo klaidų. Labai svarbu jos jūs savo prekės ženklui kurtumėte unikalią komunikaciją – taigi stenkitės nekartoti sėkmingų konkurentų darbų ir ieškoti naujų, dar geresnių komunikacijos kampanijų idėjų.