Šios paslaugos veikimo principas pagrįstas Google AdWords tekstinių ir (arba) vaizdinių reklamos skelbimų rodymui tiems lankytojams, kurie jau lankėsi Jūsų svetainėje ir (arba) atliko tam tikrus veiksmus. Tam, kad būtų galima naudotis pakartotinės rinkodaros paslauga būtina svetainėje įdiegti specialų Google Analytics sistemos kodą ir (arba) specialų Google Adwords Remarketing Tag kodą. Remarketingo procesą sudaro keli etapai:
- Įdiegus reikiamus kodus Google Analytics ir (arba) Google AdWords sistemoje galima pradėti kurti reikalingus pakartotinės rinkodaros – remarketingo sąrašus. Šie sąrašai kuriami nustatant tam tikrus kriterijus, pagal kuriuos bus sudaromas sąrašas svetainės lankytojų, kuriems vėliau bus rodoma reklama.
- Įdiegus reikiamus kodus ir sukūrus pageidaujamus remarketingo sąrašus svetainėje apsilankiusių lankytojų duomenys “įsimenami” ir priskiriami atitinkamiems sąrašams.
- Sukuriama nauja (arba pakeičiama esama) Google AdWords reklaminė kampanija, kurios auditorijos nuostatose pasirenkama iš sukurtų remarketingo sąrašų. Galima nustatyti, kad reklama turi būti rodoma tik tiems vartotojams, kurie yra priskirti sąrašui arba atvirkščiai – neturi būti rodoma vartotojams, kurie yra nurodytame sąraše. Galima priskirti (atskirti) ne tik vieną, bet ir daugiau sąrašų “kombinacijų”.
- Reklaminės kampanijos skelbimai yra rodomi (arba pasirinkus neigiamą atitiktį – nerodomi) šios reklaminės kampanijos skelbimai. Tokiu būdu Jūs arba galite paskatinti svetainėje jau kartą apsilankiusį vartotoją apsilankyti dar kartą arba atvirkčiai, rodyti reklamą tik tiems vartotojams, kurie dar nesilanke Jūsų svetainėje.
Jei vaizduotume šį procesą paveikslu, tai jis būtų tarsi ratas, kuriame klientas grįžta į pradinį tašką ir atlieka pirkimo veiksmą:
Apsilanko Jūsų svetainėje > Išeina > Naršo kitose svetainėse > Pamato reklamą > Grįžta į Jūsų svetainę > Perka!