Facebook reklamos kainą labiausiai įtakoja kam ji yra rodoma, t.y. jei nusitaikysite į trečiąsias šalis, kuriose žmonės neturi pinigų interneto pirkiniams ir/ar neturi prasmės tapti Jūsų fanais – tokios reklamos bus pigios ir bevertės.
Tačiau priešingai – jeigu nusitaikysite į konkrečią žmonių grupę su tam tikrais pomėgiais ar veikla – tuomet kiekvieno reklamos paspaudimo kaina eksponentiškai pakils. Tas ypač akcentuotina vakarų valstybėms – kadangi jų gyventojai turi daugiau papildomų lėšų, daugybė verslų ir projektų kovoja dėl jų dėmesio – tad auga ir reklamos kaina.
Svarbiausia suprasti, kad net jei vienas naujas fanas Jūsų projektui ar paspaudimas ir apsilankymas Jūsų puslapyje kainuos 10 eurų, reiktų paklausti, koks tas apsilankymo tikslas. Jei vienas iš dešimties apsilankiusiųjų (100 eurų išlaidų), nusipirks prekę už 120 eurų, Jums juk verta.
O jei iš 1000 trečiosios šalies gyventojų (tie patys 100 eurų išlaidų) nusipirks 0 – kas vertingiau?