Šiuolaikinės galimybės leidžia prarastus lankytojus aptikti interneto platybėse ir grąžinti juos į Jūsų svetainę. Šis procesas vadinamas pakartotine rinkodara – remarketingu. Remarketingas suteikia unikalią galimybę interneto tinkle pasiekti tuos, kurie lankėsi Jūsų svetainėje ir pasiūlyti jiems tokią reklamą, kuri paskatins juos sugrįžti.
Tipiniai remarketingo sąrašai
Remarketingo sąrašus galima kurti įvairius, priklausomai nuo poreikių ir svetainės galimybių. Žemiau pateikiami keli tipiniai remarketingo sąrašai, kuriuos galima naudoti įvairioms pakartotinės rinkodaros reklaminėms kampanijoms:
- Visi per paskutines XX dienų svetainėje apsilankę lankytojai
Toks sąrašas gali būti naudojamas reklaminėje kampanijoje, kurios tikstas yra maksimaliai paskatinti svetainės, įmonės ar prekės ženklo žinomumą, o taip pat reklaminėse kampanijose, kurių tikslas reklamos biudžetą maksimaliai išnaudoti tik naujų klientų pritraukimui (naudojant neigiamą remarketingo sąrašo atitiktį). - Tam tikrame prekės ar paslaugos puslapyje per paskutines XX dienų apsilankę lankytojai
Toks sąrašas gali būti naudojamas reklaminėje kampanijoje, kurios tikslas įvairioms akcijoms ar nuolaidoms paskatinti vartotojus, kurie domėjosi tam tikra preke ar paslauga sugrįžti į Jūsų svetainę. - Tam tikrą veiksmą (pirkimas, užklausos forma, pan.) per paskutines XX dienų atlike lankytojai
Toks sąrašas gali buti naudojamas reklaminėje kampanijoje, kurios tikslas priminti apie save ir paskatinti vartotojus, kurie atliko tam tikrus veiksmus Jūsų svetainėje, sugrįžti.