Rinkodaros tikslas – tam tikromis komunikacinėmis priemonėmis sukurti jūsų paslaugai ar prekei rinką. Todėl kuo daugiau lėšų skirsite, tuo bus geriau. Ir tai reikia daryti nuolat.
Nurodyti konkretų skaičių neįmanoma, nes verslas skiriasi tiek dydžiu, tiek prekėmis, tiek tiksline auditorija. Protingiausia tam numatyti tam tikrą pajamų procentą – jis turi būti didesnis, jeigu veikiate rinkoje, kur yra daug konkurentų, o prekės yra būtiniausios (imlios reklamai). Jeigu jūsų veiklai labai svarbus asmeninis pardavimas, pravartu daugiau investuoti asmeninio savo ar darbuotojų laiko.
Šiuolaikinės technologijos, socialinė žiniasklaida padeda labai sumažinti sąnaudas – tinkamai pasinaudojus šiomis galimybėmis, kainuos tik jūsų laikas, papildomai nereikės mokėti. Tai ypač aktualu naujam verslui, kuris susiduria su grynųjų pinigų trūkumu.