Rinkodaros strategija – tai nuosekliai išdėstytų ir tarpusavyje suderintų rinkodaros veiksmų visuma, nukreipta pasiekti numatytus ilgalaikius rinkodaros tikslus. Rinkodaros strategijos viena iš svarbiausių užduočių yra balanso tarp įvairių ir dažniausiai tarpusavyje konfliktuojančių jėgų ir faktorių, veikiančių organizaciją, suradimas ir transformavimas į ilgalaikę naudą organizacijai. Išskirtiniai rinkodaros valdymo bruožai yra tai, kad rinkodaros sprendimai turi būti pagrįsti rinkos pažinimu ir reagavimu į pokyčius joje. (Šaltinis: http://www.seo-marketing.lt).
Rinkodaros strategija neturi būti sudėtinga. Iš tiesų, tereikia vos septynių sakinių, kurie apibrėžia:
- Fizinius vartotojo veiksmus, kuriuos turi paskatinti rinkodara;
- Konkrečią naudą, kurią jūs siūlote;
- Tikslinę auditoriją, kurią norite pasiekti;
- Rinkodaros priemones, kurias planuojate naudoti;
- Išskirtinį pasiūlymą, kurį teikiate: kokybė, kaina, aptarnavimas, kita;
- Įmonės asmenybę, prekės ženklą;
- Rinkodaros biudžetą, išreikštą santykiu su pardavimais.
Glausta rinkodaros strategija leidžia jums susikoncentruoti ties vartotojais, kuriuos bandote pasiekti. Visuomet pradėkite nuo auditorijos ir atitinkamai pagal jį koreguokite rinkodaros strategiją. Tai leis aiškiai suprasti, ką norite pasiekti, kaip planuojate tai pasiekti ir kokių konkrečių veiksmų reikės imtis norint tai pasiekti. Po to, kai parašysite visus septynis sakinius, perskaitykite viską keletą kartų nuo pradžios iki galo ir padėkite dokumentą į stalčių 24 valandoms. Rinkodaros strategija yra pernelyg svarbi, jog būtų patvirtinta/atmesta skubotai. Sekančią dieną peržvelkite dokumentą šviežia perspektyva. Jeigu vis dar tikite planu, tuomet įgyvendinkite jį. Šaltinis: http://www.verslasin.lt