Atsakymas į šį klausimą yra pačiame klausime – tai svarbiausias žodis „fanai”. Ar galite teigti, kad visi puslapyje „patinka” paspaudę žmonės išties yra Jūsų projekto fanais ar, galbūt, tiesiog netyčia paspaudė „patinka”, pamatė reklamą ir dėl jos „pamėgo” Jūsų projektą ir t.t.?
Facebook tikslas – atrasti ir vartotojams rodyti Jiems tikrai patiksiantį turinį. Jei vartotojas „pamėgęs” puslapį skaito ir sąveikauja su kiekviena žinute (geriausi pavydžiai – naujienų ar juokų portalai, kurie reguliariai kelia *geras* naujienas ar labai juokingus pokštus, kurių nevalia nepasidalinti), tuomet šio puslapio turinys dažniau ir dažniau pasirodys vartotojo naujienų sraute.
Tuo tarpu jei keliate naujienas, kurios vartotojams neaktualios, jie nespaus ir nesąveikaus, tad ir žinutės nyks iš naujienų srautų.
Fanais „patinka” paspaudę žmonės vadinami ne veltui – juk vieni aktyviausių puslapių ir būna aktorių ar žymių muzikantų puslapiai; tuomet kad ir ką keltų, gerbėjai spaus „patinka” ir bendraus su puslapio savininkais.
Ką daryti, jei Jūsų projektas ne toks „žavus” ir negali turėti aktyvių gerbėjų? Tuomet, deja, gali tekti reklamuoti naujienas. Tokiu atveju Facebook puslapis jau nebus fanų susirinkimo vieta, o tiesiog naujienų / minčių / tikslų transliavimo kanalu, o kanalų naudojimas kainuoja.