Marketingas jau seniai yra kažkas daugiau nei senutės iš turgaus šūksniai: “Parduodu puikius marškinėlius, kurie puikiai tau tiktų, vaikine”. Šie šūksniai tėra taktika, kuri galbūt svarbi. Tačiau esmė yra ne čia.
Marketingas labiau yra susijęs su idėjų sklaida. Idėjų skleidimas yra svarbiausias mūsų civilizacijos veiklos rezultatas. Religijos klesti arba jų įtaka silpnėja dėl rinkodaros sprendimų, kuriuos jos pasirenka. Darbas gaunamas arba prarandamas dėl to, kad žmonės žino (arba ne) apie idėjų sklaidą.
Prieš televizijos aukso amžių marketingas nebuvo toks reikšmingas. Įmonės gamino prekes – tai, ko žmonėms reikėdavo, o ne tai, ko jie norėdavo. Jei pagaminai daiktą, kuris tenkina tam tikrus poreikius, kurio kaina ne per didelė ir kuris tinkamai platinamas, tavo verslas sėkmingas.
Ūkininkai nesijaudino dėl grūdų reklamos. Vietinis kirpėjas žinojo, kad jeigu jis tinkamai atliks savo darbą – klientų bus. Viskas ko reikėjo tai dideli savo srities ir nedideli verslo organizavimo įgūdžiai.