Pirmiausia – pažinkite potencialų klientą, kuriam siūlysite savo prekę arba paslaugą. Sudominkite vartotoją – pasirinkite patrauklų laiško pavadinimą, kuris iš karto atskleistų klientui gaunamą naudą. Toliau laiške detaliai tai pagrįskite – svarbu klientui parodyti kokią naudą, ne tik finansinę, Jūsų produktas ar paslauga gali suteikti. Naudos parodymas natūraliai sukelia klientui susidomėjimą ir atkreipia dėmesį. Niekada nesiųskite laiško-komercinio pasiūlymo bendruoju įmonės elektroniniu paštu, kadangi tikimybė, kad laiškas pasieks konkretų žmogų, priimantį sprendimus nėra didelė. Geriausia pirminį kontaktą su atsakingu žmogumi užmegzti gyvai arba telefonu ir tik po to siųsti pasiūlymą el.paštu. Atsiminkite, komercinis pasiūlymas turi būti maksimaliai trumpas, bet aiškiai parodantis ką Jūs siūlote, neatskleidžiant visų detalių, bet paliekant vietos neatsakytiems klausimams, kurie sukuria susitikimo poreikį