Skaičiau kelis straipsnius, kuriuose tegiama kad visa reklama Facebook tinkle – pinigų švaistymas, ji rodoma Bangladešo gyventojams ir t.t. Ar tai tiesa?

KlausimaiCategory: MarketingasSkaičiau kelis straipsnius, kuriuose tegiama kad visa reklama Facebook tinkle – pinigų švaistymas, ji rodoma Bangladešo gyventojams ir t.t. Ar tai tiesa?
Anonimas Staff asked 10 metų ago

Didžiausia šių straipsnių autorių klaidų – blogai pasirinkta tikslinė auditorija. Vieno labiausiai nuskambėjusių straipsnių atveju, autorius kūrė produktą JAV rinkai, tačiau skelbdamas reklamas nepasirinko, kam jos išties bus rodomos.

Rezultatas aiškus, kai suprantame, kaip apsprendžiama, kam, kiek ir už kokią kainą rodomos reklamos. Facebook reklamos tinkle, iš tų kuriuos pasirinkote (ar nesirinkote, tiesiog nustatėte visas valstybes ir t.t.), kadangi mokate už paspaudimus, tai tie, už ką mokate, bus arba kraštai, kurie nematę reklamos, arba tiesiog maigo viską, tačiau neturi nė mažiausio noro toliau bendrauti su Jūsų projektu ar produktu.

Straipsnio atveju, kadangi autorius nesirinko tik JAV, jis nusipirko daug „fanų” iš tokių valstybių, kuriose gali būti tiek sukčiavimo atvejų (netikrų reklamos spaudinėtojų), tiek nieko nesuprantančių žmonių, kurie tiesiog spaudžia.

Prieiname „kiek” – jei tose valstybėse masiškai spaudžiamos Jūsų reklamos, Facebook mano – kad ji ten veikia ir yra pratraukli – tad rodom kuo daugiau.

O kaina – kuo daugiau spaudžiama reklama kai taikomasi į plačią žmonių apimtį – tuo ji bus pigesnė.

Tad jei autorius susirinko daug fanų iš Bangladešo, jam reiktų paminėti, kad kiekvienas jų buvo beveik nemokamas.

Tuo tarpu jei norite kokybiškų fanų – vien apsibrėžti valstybės nepakaks.