Pirmiausiai – jei dar nesate apsibrėžusi – reikėtų įvardinti savo produkto tikslinę auditoriją. Ją patartina apibrėžti pagal šiuos demografinius kriterijus – amžių lytį, pajamas, gyvenamąją vietą. Taip pat būtų gerai kad žinotumėte savo tikslinės auditorijos pomėgius. Pvz. Jie ko gero domisi sveika mityba ar sportu.
Tuomet nustatykite kanalus per kuriuos norite atvesti vartotojų srautą į savo puslapį.
Galimi pasirinkimai:
1. Google tiesioginė reklama – ji padės pasiekti vartotojus kurie tiesiogiai ieško natūralios kosmetikos. Galite arba patys kurti Google reklaminę kampaniją arba samdyti agentūrą kuri šią kampaniją įgyvendins už jus.
2. Facebook reklama – galite reklamuoti savo produkciją ir puslapį arba tiesiogiai reklamos pagalba vesti srautą į savo svetainę.
3. Reklama partnerių puslapiuose – jei savo versle turite partnerių – paprašykite jų įsidėti jūsų reklaminį skydelį į savo puslapį. Reklaminį skydelį galite pasiruošti pati arba kreiptis į dizainerį.
4. Reklama informaciniuose portaluose – šis reklamos tipas reikalauja daugiau investicijų ir pasiruošimo. Jums reikės pasiruošti reklaminius skydelius ir susitarti su kanalais dėl jų talpinimo. Taigi šį reklamos būda rekomenduojame išbandyti vėliau.